maanantai 3. lokakuuta 2011

Glitterblingiä

Mä olen tällä hetkellä aika vakuuttunut siitä, mikä on mun lemppari lakkani. China Glazen Skyscraper. Oi, kun se on vaan niin ihana. Oon käyttänyt sitä vasta pari kertaa, mutta oon täysin rakastunut. Ah<3 Tykkään yleensä enemmän kaikista kirkkaista väreistä, mutta tää vaan jostain syystä kolahtaa ja kovaa. Se on niin ihanan glitterinen! :)

Tämän päivän kynsissähän on tietenkin siis käytetty Skyscraperia. Mukaan tungettu vähän pisteitä ja punaset ja hopeiset strassit tuomaan blingiä.


Mä tykkään näistä kynsistä kyllä aika paljon. (kuva kannattaa muuten klikata isommaksi, näyttää paljon kivemmalta) Ja eikös vain olekin aivan ihan tuo lakka? :)



Resepti:

Kiss Diamond Hard Strengthening Basecoat
China Glaze - Skyscraper
Wild and Crazy - Montana
Seche Vite Dry Fast Top Coat
+
punaset ja hopeiset strassit

8 kommenttia:

  1. minullakin on tuo skyscraper ja se on yksi lempparilakoistani ehdottomasti! siis miten voi yksi lakka olla niin täydellinen... mä en voinut koristella mun kynsii koska lakka oli itsessään jo niin näyttävä ja koristeet ois sit vaa peittäny sen :(

    VastaaPoista
  2. Lakka on kyllä erittäin ihana! Ja niin on kyntesikin! :) tykkään hirmusesti sun tavasta koristella, se on jotenkin niin kokeilevaa ja toimii! :)

    VastaaPoista
  3. Oi tuota Skyscraperia olen itsekkin sillä silmällä katsonut, että ihanalta näyttää! (: Punaiset ja valkoiset koristelut näyttää tosi kivalta tuon sinertävän lakan kanssa. ^^

    VastaaPoista
  4. Ihanat kynnet ja lakka! :)
    Tuo scyscarper on himituslistallani!

    VastaaPoista
  5. Nails1820: Mullakin tekee aina mieli jättää koristelematta, mutten nykyään osaa olla yksivärisissä kynsissä. :D

    Petra: Kiitoksia. :) Kylläpäs piristit mun päivää! :)

    Anzq: Kiitos. :) On se ihana! :D

    Rose: Voi kiitos! :) Suosittelen ehdottomasti ostamaan. :D

    VastaaPoista
  6. Sulle on täällä haaste (:
    http://cottoncandymaker.blogspot.com/2011/10/haaste.html

    VastaaPoista

Kommentit ovat aina tervetulleita! Kiitos jo etukäteen. :)