maanantai 26. syyskuuta 2011

Epäonnistumisia

Mulla on viime aikoina tullut tehtyä useammat kynnet, joihin en ollut ollenkaan tyytyväinen. Joissakin tapauksissa se on johtunut pitkälti siitä, että olen alkanut kiireessä väsäämään jotain, toisissa taas kynnet näyttivät huomattavasti paremmilta päässäni. :p Itsehän olen tehnyt aina kaiken täydellisesti ja epäonnistuminen johtui ihan muista syistä. :D

Halusin tänne joka tapauksessa saada postattua jotain, joten tässä nyt yksi esimerkki näistä epäonnistumisista. Nämä ovat tosin sieltä vähiten kamalimmasta päästä ja kuuluvat sinne kiireessä väsätyt-kategoriaan. Näissähän ei sitten ole taas muuta kuin niitä viivoja ja pisteitä. No tältä ne näyttivät:


Onhan tuo pohjaväri ihana, mutta nuo koristelut ei oikein toimi. Mistä ihmeestä mä sain päähäni lätkiä nuo poikkiviivat tuohon? No jospa mä lopetan tän angstimisen ja laitan vielä pari kuvaa.




Päätin ruveta luovaksi ja ottaa tuohon viimeiseen kuvaan mukaan teepussin. :D Noi marjat on nättejä kyllä. :)

Tämän taideteoksen valmistamiseen käytin seuraavia lakkoja:

Kiss Diamond Hard Strengthening Basecoat
China Glaze - Shocking Pink
Wild and Crazy - Montana
Orly Instant Artist Jet Black
Seche Vite Dry Fast Top Coat


Jospa sitä alkaisi taas miettiä seuraavaa lakkausta ja koittaisi vaikka saada jotain kunnollista aikaan tällä kertaa. :D

2 kommenttia:

Kommentit ovat aina tervetulleita! Kiitos jo etukäteen. :)